LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

  • masa pelepasan:2024-02-16 10:42:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:410
  • Penerangan pantas:

    Lubny,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pe

Kandungan artikel

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

LubnyKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

MustasaariBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu,LubnyPenukar jenis kering scb10-100, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Kerja kerjaKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?

Projek analisisTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

LubnySaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan,LubnyPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, tujuan rawatan boleh dicapai.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

LubnyMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

    Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

  • ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

    ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

  • ZawelchePlatform angkat bimbitBagaimana meningkatkan teknologi

    ZawelchePlatform angkat bimbitBagaimana meningkatkan teknologi

  • ZawelcheLif bom tahapNilai direalisasikan dalam banyak industri

    ZawelcheLif bom tahapNilai direalisasikan dalam banyak industri

  • SalmasPengubah kotak terkuburAkan menghadapi cabaran besar

    SalmasPengubah kotak terkuburAkan menghadapi cabaran besar

  • AnconaPlatform penangkapan hidraulik 12 meterKemajuan dalam penyelidikan teknologi pemprosesan

    AnconaPlatform penangkapan hidraulik 12 meterKemajuan dalam penyelidikan teknologi pemprosesan

  • AnconaAngkat dan mendarat jambatanKeberkesanan kos industri

    AnconaAngkat dan mendarat jambatanKeberkesanan kos industri

  • BitomJembatan naik bimbit hidraulikPunca turun naik pasaran

    BitomJembatan naik bimbit hidraulikPunca turun naik pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan memberi anda LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan oleh syarikat kami, perkhidmatan LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan. LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LubnyPeraturan pagar pengubah kuasaKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!